Aisha--> Pengedar video lucah??

Written by Atishoo86 9 comments Posted in:

yup, btol2. tanpa disedari, saya tiba2 jadi pengedar video lucah tidak rasmi dkt FRIENDSTER.
al-kisahnya, td tgk dpt msg kat friendster. so i bukakla dkt home tuh. tgk2, WoWw!! ramainyer viewed my profile!! ( bajet femes kejap ) tp agak pelik sbb saya xde updet friendster watsoever. apsal cam tetiba uppp giler friendster saya nieh?? tp xpe, rilek dulu. then tgk makin byk msg2 saya dpt dr org2 yg rapat mahupun x rapat. ramai yg menyatakan pasaan tidak puas ati thadap sy kerana telah menghantar video yg tidak senonoh tsebut dkt comment dorg... "aikkk, biler ms plak aku nieh active fwenster n rajin nak mengantar comment2 apatah lg video dkt comment dorg?? "

then, berduyun2 lg msg2 yg sedemikian dtg lg dr kwn2 saya. ada yg lg best " nape akak anta video mcm tuh dkt saya??saya ada wat salah dgn akak ker?? saya minta maaf." aiseh, bdak nieh dahle ak x knal dier pon. still, i feel soo bad sbb video2 tuh dah ala2 mencemarkan friendster mereka yg suci murni tuh n mencemarkan minda mereka maybe?? apa jadi ngan friendster nieh yer. 2 hari lepas i got such vids from my fwen jgak, but i da delete lah. sbb amat pelik awat bdak sealim rakan ku tuh nak anta such vid. i rasa dier pon mesti kne cam i jgak nieh. xlogik giler nak anta vid2 cmtuh dkt org ramai. maybe sbb i trime vid tuh dr dier, then automatically i da jd distributor kah?? haihh, rs bengang giler smpai rs nak delete jer acc fwenster tuh. malu pon mestilah malu. apa kata rakyat jelata sumer?? apa kata masyarakat?? tak pasal2 aku bakal dipandang serong dan menjadi sampah masyarakat!!hoho. (hiperbola n dramatic sket)haha. tp, mmg malu lah...

so, anyone who got those vids dkt fwenster from me, i'm so sorry. i'm soo blur myself. dunno wat happen to dis frickin fwenster. it wasnt from me. i feel terribly bad... =(

9 comments:

  1. Anonymous

    aisyah!!!!
    aku xtau pulak tu pengedar video lucah tau...tp yang aku survey2 la kan...mg dia akan cari profile yang dah lama x update kat frenster tu....aku pon pnh kena tau...so aku terpaksa la update n bukak jugak frenster tetiap hari...hihihihi....hang pon kena la wat cmtu kot....kalo dah xmo frenster...tutup akaun..nnt disalah tafsir kan hang pullok..hihihihihi..
    aisyah-pengedar .......hihihihi....

    jgn!!!! takut bgt sih.....

    December 15, 2008 at 11:01 AM
  2. Anonymous

    aku silap tulih nama hang..gomen....bersmgt sgt nk komen td..hihihi...sorry k..edit la kalo leh...

    December 15, 2008 at 11:02 AM
  3. Anonymous

    fster nie mmg kekdg wt gle sket tp klu xde fster mesti dh lame terlost contact ngan sume kwn2..

    December 15, 2008 at 10:54 PM
  4. Atishoo86

    safwan: bengong...
    wannur: exciter hang noo smpai slh eja nama aku. xpa2. dimaafkan2.haha.mmg cmtuh ka. kalo lama x updet jadik cmtuh ka. jahat gila. jrg gila layan fs, dok lyn fb ja. korekara kanaa~ tgk ramai ja hat len kena sbb aku dpt gak kinky vids dr org len gak. tp stil ramai slh anggap kot. depa dok igt aku sj antaq kana.huhu
    ina: mmg gle kan, tuhla sbb tuh syg nak delete akaun, jmpak kwn skola rendah lah, even kwn tadika pon leyh tjmper kat fs nieh!! =)

    December 16, 2008 at 10:32 PM
  5. Ahmad Amzar

    akak,ganaih sunggoh hang nih eh?hahaha..kalu aku kasi tau orang2 tertentu,sure depa happy gila..muahaha

    wei,aku ada wat teori baru camna hang bole kena

    December 18, 2008 at 3:37 PM
  6. Atishoo86

    cet, who's the "org2 tertentu"??

    so, wats ur theory then??

    December 18, 2008 at 5:08 PM
  7. Ahmad Amzar

    aku xleh la nak bagitau..jaga maruah depa gak..muahaha

    December 18, 2008 at 11:19 PM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)