kong3

Written by Atishoo86 7 comments Posted in: , ,

dah lama dah x batuk...
saikin batuk makin trok, and plg best bangun pg td suara x kluar...
pegy lab ckp ngan member2 n sensei bisik2 jer...
pegy pejabat plak, makcik pejabat tuh dok ajuk2 plak aku ckp bisik2...
aduhaii...

demo2, 目標を達するまでに最後まで頑張りたい~~~
doakan saya yer sumer!!

p/s: rindu mama, abah, akak, natchan, mayya, amir, nemo, salem, dodo, and the rest of my family.

p/s/s: kepada si dia, selamat bekerja yer!! (kpd bakal2 student si dia, kalo hangpa buli encik Safwan nieh, siap la hangpa aku seligi sorg2!!) wakakaka


7 comments:

  1. Shima

    oh..dh bela bonsai rupanya..hehe
    err..seligi tu apa? bhs apa?

    April 13, 2010 at 6:45 PM
  2. Atishoo86

    xtaulah k shima... dulu kwn2 pnah explain dah kat isha, tp usha lupa. haha. ms kat skolah ada pen kanan nieh, Puan Marpuaton namanya, yg mmg legend la dgn kata2 "saya SELIGI' kamu!!" terikut2 dah cikgu tuh!! haha

    April 13, 2010 at 9:53 PM
  3. Anonymous

    Aisha peti suara hang da ok ka?
    Kalo blom, GWS!!

    Safwan lecturer kt mn?

    April 14, 2010 at 9:15 AM
  4. Atishoo86

    peti suara aku x ok lagi!!
    huwaaa2... rs spt bisu plak 3 hari nih... kesian kwn2 satu lab ngan sensei2...

    safwan lecturer kat Unimap... universiti Perlis.

    sapo nieh eyk?

    April 14, 2010 at 12:29 PM
  5. Anonymous

    oo unimap..

    try ni..
    1)honey+lemon+air suam
    2)avoid mkn mknn panas2 n oily
    3)jgn ckp byk sgt LOL

    ok gdluck

    April 14, 2010 at 1:37 PM
  6. zinnia-lyana

    haa la isha, try yg madu+lemon +air suam tu. rasa cam ok. madu + lemon saja pun ok.

    first time gak dengaq seligi ni. haha. aku terbayangkan macam ketuk kepala kot. huhu.

    odaijini~

    April 14, 2010 at 11:33 PM
  7. Atishoo86

    hehe... thank u for ur advice... hihi

    April 15, 2010 at 12:04 AM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)