onak dan duri exam

Written by Atishoo86 2 comments Posted in: , ,

huhu...
da abes 1 paper.
and seperti selalu, kejadian nieh pasti terjadi dkt aku.

lg 30min nak exam...
dlm ati tetibe terdetik,
" eyh, ntah2 ni masuk xm...."
" tp tgk soklan past years xder plak kuar soklan mcm nieh @ lbeyh kurg cmnieh... "
" hurm, nak bace ker ek... "
" tp rase xmasuk kot soklan bentuk cmnieh, sensei pon xder tknkan sgt "
akhirnya, aku xbace part tuh, n juz pandang sekilas dua jer pada graf2 n litar2 nyer.

time xm,
" huwaaaa~ masuk sebijik topic yg aku tgerak nak bace td tp x bace tuh!!"

slalu cmnieh, aper2 yg aku tgerak nak bc b4 xm, aku slalu end up x bace!!
i should start trusting my instinct more!!
huh.

to all students of 豊橋技科大, good luck n 頑張ろう!!

2 comments:

  1. zinnia-lyana

    slalu rs cmni gak.tp sbb time tu dah girgiri nk masuk kan. so kita slalu rs xyah bc la. x msuk sgt pun tp kalo jd keadaan ni mmg sangat x best pastu asek la teringat2 kan wpun pas exam
    huhuh

    February 27, 2009 at 11:59 PM
  2. Atishoo86

    tuhla kan. hampa ja bila abes xm tuh. mesti mcm asal aa aku xbaca x... dok terngiang2 dlm kotak fikiran nieh. perghh ayat~

    February 28, 2009 at 1:40 AM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)