lab report...

Written by Atishoo86 3 comments Posted in: ,

lg 10min aku kene anta lap report ka sensei...
beselah... last2 minit nieh mcm2 lah info yg aku nak tmbah2 dlm repot tuh.
dah makin tebal repot aku, makin susahlah aku nak men'staple'... stapler beso ader... tp kne g bilik maner ntah.
malas nak pk aku degil nak staple gune stapler 100yen aku nih.
tup tup... ter'staple' jari aku yg mulus nieh. dem btol.
aku x pasan darah dah menitik2, aku pi pegang2 lagi kertas2 aku nak susun2 balik.
dem lagi skalik... drh penuh kat ketas repot.
kene plak kat page depan... n page2 len kat bhgian2 yg tidak bertulis.
nak biar, kang sensei cuak lak. ader cap2 jari berdarah.
aku pon liquid jerlah.
kalo tempat tuh bertulisan xper lagi, nieh liquid kat tmpat2 kosong.
mesti sensei igt aku wat kertas lab repot aku nih sbg kertas kira2 utk kelas math ker... aper ker.
sesungguhnye comot gila. mcm kertas repot yg dihujani taik burung!!
eseymennn~

3 comments:

  1. Liyana Safra Zaabar

    tau2,mmg report budak denden ngan jouhou tebal nk mampus,pelik la,kate IT,patutnye antar kt email pun ok,chikyuu ni yasashii kan~hahah

    May 15, 2009 at 3:13 PM
  2. Atishoo86

    ntahnyer... 環境にぜんぜんやさしくね~
    submit pki comp kan senang... senang pon senang!!

    May 15, 2009 at 6:14 PM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)