tempat lepak part 1

Written by Atishoo86 4 comments Posted in:

juz a sneak peek of my tempat lepak.
if u dunno, eventhough saya nieh huha huha bisingla jgak orgnya kan, tp sbnrnya i'm kind of a loner person. yup2, loner ranger. slalu wat mende sorg2.


ms 1st year dtg jepun, nak bli beras n pasir toilet natchan pon saya naek bas n jalan kaki jauh2. bpa kilo dah tuh, bleyh thn brt tuhh. pastuh dgn berat2 tuh bleyh plak singgah shimamura (kedai baju murah2-nama pon shimaMURA-h!).
tp ntah, suke la nak jln sorg2. kdg2 jln sorg2 pegy mkn kebab kat nagoya lah, aperlah. haha


even my senior, kak wanie once said, "kalo yg pegy makan saizeriya (restoran italy bajet rendah tp sedap kegemaran bdak msia) sorg2 tuh, xlain x bukan aisha la tuh!!". haha.
saya igt kata2 dier, sbb time tuh br saya terpikir, "haah ek...".
btolla tuh.

so niehla antara tempat2 saya lepak sensorg:


1) KAPPA SUSHI
kenapa: dekat dengan rumah saya. Selain dpt makan sushi murah n bleyh thn sedapnya... saya juga dpt berborak2 dgn obachan2 (makcik2) kat cnie. sonok jmpa mcm2 karenah. =) of cos cniela antara tmpat sy study smbil lepak2 mkn. (besela makan 80%, study 20%) ngee~

2) TSUTAYA

Tsutaya nieh sebuah kedai yg bleyh rent or buy, cds, dvds, or games. ader jgak jual2 majalah2 jepun. tp kat tsutaya yg dkt rumah saya nieh, dier gabung skalik dgn KITAMURA, sebuah kedai kamera yg agak tkenal dgn harganya yg murah, wpon x byk choices.
kenapa: again, sbb dkt dgn rumah saya. bleyh cuba kamera2 baru. bleyh bli film tuk camera. bleyh baca majalah free!! wee~
part sewa dvd tuh zaman 1st year jer. skrg dah dok umah sndri, tenet laju, donlod ajer!! hee~

ok enuff on my tempat lepak. to be continue... (^_^)

✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰ ✰

saya dpt laporan dr alarm reminder hp saya, menunjukkan bahawa hari ini adalah hari keramat buat seorg die hard fan upin ipin!! ngee~ saperkah kanak2 dibwh nieh...

di kesempatan ini, auntie su (dat's me!), igin mengucapkan...

HAPPY BIRTHDAY AMIR!!
hadiah ada dah, nnti auntie su pass kat tok ma n tok bah na~
moga amir akan membesar menjadi anak yg soleh serta insan yg bguna n berkhidmat utk agama, bangsa, dan negara. (wahh, insyaAllah =D)
and moga amir sentiasa comeyyyyy~
luv u!!

trying on auntie su's tudung, pandai pki sndri tuh, smbil pgg iphone. nampak mcm artis br kuar mahkamah syariah jaa... hurmm...
y so serious amir? tgh kne mrh dgn kak ros(from upin ipin) ka? hikhik
always wif phones@cameras. i call him mr gadget junior!! (^O^)

p/s: amir is the son of my close cousin kak shima n her husband, abg rizal. (^.^)

p/p/s: hopefully one day, amir will read dis. hee~ =D

4 comments:

  1. Shima

    on behalf Amir : ma acih auntie sue. Kaccang pun dh wish Amir.

    November 13, 2009 at 10:31 AM
  2. zinnia-lyana

    soo like me. haha tp zannen kappa sushi dah xdak dekat2 ni. xbleh kayuh beskal p kappa lagi.

    November 13, 2009 at 1:58 PM
  3. Atishoo86

    kak shima: kacchang antaq sms aa?? ekekekek

    norq: mcmnieh la naseb kita2 yg xdak member sebatch kat tmpat sama nih kan? lone ranger ni nacchau. syanai kan... wuuu~

    November 17, 2009 at 1:53 AM
  4. ザ-sylver- S

    org2 toyohashi sgt peramah..yeayhh..

    December 29, 2009 at 4:06 PM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)