desperate...desperate...

Written by Atishoo86 8 comments Posted in:

saye sgt desperate mencari baito (keje part time) nieh...adeih...dahaga kan wang ringgit (atau yen) nieh... tlgla trima saya bekerja... byk tanggungan nieh... tanggungan terhadap kaki ku yg sentiasa nak pki kasut2 or but2 baru...tanggungan terhadap badanku yg sntiasa nak pakai bj2 br....tanggungan thadap muka ku, yg sentiasa nak mencuba kaler2 lipstick n eyeshadow br...sebbek xder jual tdg kat nihon kalo x sure bertambah tanggungan ku nieh... kalo nak diikotkan byk lagi nieh...perfume larh... itulah..niehlah... tp tuh sume adalah kehendak nafsu semata2. yg saya nyatakan sblm nieh (baju, kasut, mekap etc) bukanla kehendak nafsu, tetapi tanggungjawab terhadap keperluan body parts saya. jd sbg seorg manusia yg kerdil ini, saya perlu menjalankan tanggungjwb sy nieh sebaik mgkin. haha.bleyh x cmtuh??
TOLONG LA AMIK SAYA BEKERJA!! huwaaaaaaa~

8 comments:

  1. Ahmad Amzar

    la..aku igt ada orang yang jaga tanggungan hang..muahaha

    November 6, 2008 at 7:09 PM
  2. Atishoo86

    cet. sapa nak tanggung aku?? hang ka??cet.

    November 6, 2008 at 7:22 PM
  3. zinnia-lyana

    waaa sy despereto gak nih. adoiiii ¥¥$$$$$$

    November 7, 2008 at 10:46 AM
  4. Atishoo86

    hahahaha.u xpa!! keja yuubin sude di dpn mata!! $$$$$$$ \\\\\\\\ rm rm rm rm rm rm...haha

    November 7, 2008 at 12:13 PM
  5. zinnia-lyana

    u..yubin tu untuk nengajyou je la.masa fuyu nnt ja..mana bleh kalo cmtu. i nk skang ni haa...

    November 7, 2008 at 2:16 PM
  6. Atishoo86

    lar yaka.time fuyu family u mai.minx chouki xdak ka??

    November 7, 2008 at 2:48 PM
  7. Anonymous

    uih..fuyu ni family mai ka?aku bg pinjam umah..sehari 5 sen..hahaha..desperado gak ni ¥¥¥¥¥

    November 7, 2008 at 3:12 PM
  8. zinnia-lyana

    ala senpai..br nk mintak pinjam umah..aku bayar bil bleh la wei..tolong la daku..(muka kesian)

    November 7, 2008 at 11:16 PM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)