dugaan

Written by Atishoo86 11 comments Posted in: ,

tiap2 kali nak exam...
ada2 ajer penyakit pelik2 yg mendatang...
demam tuh sudah pasti...
dr skolah rendah lg akan demam menjelang xm...
tp nieh dtg pulak penyakit2 yg laen sket dr biasa...

sgt pasrah, cdeyh, tertekan, suma ada.
tmbah pulak dgn sakit yg terpaksa saya tanggung nieh.
hendak merungut lbeyh2 tiada gunanya, bukannya makin merungut sakit makin kurang.
saya tau nieh suma dugaanNya...
spt pesan mr S dr dulu... xbaek merungut, saket nieh insyaAllah bleyh terhapus dosa2 kecil...patutnya awak bersyukur...
kalo begitu seharusnya saya bersyukur bukan?? Alhamdulillah...
hrp2 begitu hendaknya...Amin...


walaubagaimanapun, saya bersyukur wpon bjauhan dgn keluarga, saya dikelilingi dgn sahabat handai yg prihatin dan mengambil berat.
bg saya mengambil berat dlm erti kata bertanya khabar saya dsb.
bagi saya dgn hanya btanya "ko saket aper?", "doc ckp ape" pon sudah memadai utk saya rskan mereka mengambil berat.
saya bersyukur. tidak terbalas jasa mereka saya kira.
semoga Allah membalas jasa anda semua.
Alhamdulillah. i feel blessed.
terima kasih semua.
saya bersyukur kepada-Nya Yang Maha Esa.

11 comments:

  1. Liyana Safra Zaabar

    odaijini aisha,shiken gambarimashou ne-yana pun tengah sakit.sakit jiwe la tapi..huh~

    June 18, 2009 at 10:41 PM
  2. Ahmad Amzar

    ganbare..satu jela,don get burnout..ganbare!

    June 18, 2009 at 11:34 PM
  3. kuroneko

    cpt2 elok ye aisha..
    btw..ganbare!!

    June 18, 2009 at 11:49 PM
  4. zinnia-lyana

    ganbare2!!!! jgn lemah sbb sakit ok. aku pon sakit jiwa ngan partner aku yg cam hampes gila. ada ka patut dia x bleh mai discuss ngan aku sbb gaduh ngan gf dia? wtfishh!!!!

    June 19, 2009 at 1:55 AM
  5. Anonymous

    lek2 la isha.. dugaan nak exam, insyaAllah sbg balasan, result yg amat warna berterbangan.. hehe..
    (plus, nih peringatan spy kurang2 kn gosip hangat dgn ma!) ahaha!

    mwahss.. from kakakmu yg kiut..

    June 19, 2009 at 2:16 AM
  6. Fa'e

    dugaan tu aisha, tu tandanya Allah syg kat kite! nak hapus dosa2 kite! spy kite sentiasa ingat padaNya...semoga cepat sembuh yea adik kak frdh sorang nie...& gud luk 4 ur xm...

    June 19, 2009 at 11:12 AM
  7. aliyyah

    ingat x dulu kite satu dorm?? aisha slalu demam... hikhik ²
    sabar..sabar.. suma ujian daripadaNya

    June 19, 2009 at 3:59 PM
  8. pakwan

    gambare!!!insyaAllahh semua ok...odaijini

    June 19, 2009 at 10:16 PM
  9. Atishoo86

    yana, amzar, izza: arigatou!! gambarimaasuuu!!

    norq: gila pa?? wuddafish btoila mamat tuh!! mslh umah tgga nak cmpoq2. nyusahkan idop org len ja!! (i lak emo nieh haa)

    June 22, 2009 at 1:50 AM
  10. Atishoo86

    kakakku yg x kiut: huhu. doa kat isha na!! haha!! xleyh nak gossip dah saket krongkong nih!! haha.

    kak faridah:insyaAllah... amin... hrp2 begitu... tenkiu for ur wish kak faridah!! =)

    June 22, 2009 at 1:52 AM
  11. Atishoo86

    kak alya: haha!! tuhlah kan?? haa, terbukti x dr dulu org slalu saket esp time xm?? hehe. xsilap org kak alya ajk kebajikan time tuh kan?? thank u for taking care of me!! =)

    pakwan: haittttt~ =)

    June 22, 2009 at 1:53 AM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)