after 5 years...

Written by Atishoo86 3 comments Posted in: , ,


wiken arituh mmg memenatkan... pendek kata penuh dgn aktiviti2...

sabtu pagi pegy laut, bbq, men baling slipar, bakar2 kulit bwh matahari (siyes skrg hitam giler!).
sabtu malam gerak pi tgk hanabi wpon x puas tgk, pttnyer gerak awal pon xper...

ahad mlm plak wat makan2 sket kat rumah...
Alhamdulillah tercapai jugak niat di hati nak buat makan2, wpon rs agak terkilan sbb makanan mcm ckp2, and satu jenis jer(nasi hujan panas)...
cocktail plak cpt habis, igt org xsuker, xla beli byk2... huhu...
tp sronok wat makan2 bila ada org nak dtg...
sampai digelakkan kohai, sbb tiap2 tetamu yg balik, saya ungkapkan "terima kasih yer dtg~" haha. yela, berterima kasih la sbb sudi dtg kat teratak kecil nih.

moga2 Allah murahkan rezeki lagi, bleyhla wat makan2 besar sikit.
tq jgak kat hana, sbb hana pon menyumbang sama(tenaga & sayur2 etc), and tenaga kerja yg btungkus lumus iaitu kak uya, marker, n nigou...
Sebbek ada mereka2 yg mmbantu nih, ringan kerja.
nak letak gmbar sbnrnyer... tp gambar sume dlm kamera uya...
maa, atode kalo dah dpt gmbar sy letak sini...

sbnrnye nak ckp pasal toyohashi nih...
saya consider diri sndri antara senior dlm toyohashi nih, bukanla senior aper, cuma senior dlm aspek sbg warga toyohashi.
toyohashi nih mmg dr saya masuk2 dulu (5thn lps), amatlah ramai student malaysia...
but not every year we unite.
grouping has always been an issue in toyohashi.
igt lg masa sy br smpai toyohashi 1st year dulu, saya ditujukan soalan hot, "ko nak masuk group *** ker group ****?"
at dat time i tot they were joking... hehehe
tp semenjak thn lps + esp thn nih, rsnya hbgn sesama warga toyohashi yg plg ok kot, collectively lah...
bleyh dikatakan sumer org mahu bcampur, dan boleh bcampur.
tp nih cuma pendpt saya shj.
masa bmain2 di laut haritu, terdetik rs seronok di hati melihat sumer org bermesra, bergurau senda, menyindir, etc.
seronok bila rata2 newbies yg masuk ke sini mahu bercampur...
it was something rare and almost never happen before, biasanya mesti ada grouping, wpon dlm majlis keramaian.

semoga the next generation yg akan dtg ke toyohashi pon akan meneruskan budaya sihat begini...


3 comments:

  1. Hzwan Hammad

    kandou plak ad nm aku kt sini walaupun aku tolg ckt je..hehe

    July 22, 2010 at 1:06 AM
  2. Atishoo86

    wakakaka...klo ko x tl x jadik la ayam msk merah... hehehe

    July 22, 2010 at 8:49 AM
  3. Zwan

    thanks Aishah ... klu ko tk buat makan2 smapi bila2 pn aku tk tau umah ko..

    July 23, 2010 at 5:11 AM

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)