minggu nih sgt down.
hari isnin dpt result slh satu drpd byk2 xm mid sem arituh.
mengecewakan yg amat. careless mistakes!! ya Allah.
wpon mulut bckp Alhamdulillah lulus, tp hati rs sakit sgt sbb markah yg mengecewakan.

mcm bese bila down, pastila penyakit senang menyerang.
blk rumah trus demam, cirit bagai (sbb panas sama kot).
keesokan harinya, paksa diri melangkah pegy lab wpon pala berat gila, sbb ada presentation, siapkan slide, shiryo2, lg 3 jam nak happyo, surrender! mou ii wa!!
xlarat dah dok saket prot ulang alik p toilet. tuan pnya diri pon yakin dah dehydrated nih.

jmpak sensei, sensei soh blk, dia ckp muka aku pon pucat semcm.
yokatta, naseb baik ada lab mate n sensei yg memahami, Alhamdulillah, sume shiryou2 lab mate sblh meja (yg plg baik ngan saya) yg tolong settlekan.

rehat 2 hari, dok diam2 tngkan diri kat umah...
biasala saya mmg jenis mcm nih, bila down, sy prefer berseorgn sehari dua, xbckp, and x bsua muka dgn sesiapa termasuk org yubin yg ketuk pintu rumah.
mlm smlm br ada rs semangat sket, kol la rumah, ckp psl saya down, mama saya ckp dia pon dpt agak, sbb saya senyap jer... biasanya almost every night kol umah, xpon msg.

hehe... manusia ada pelbagai ragam, kan? itulah ragam saya bila saya hilang smgt.

Alhamdulillah semangat dah dtg, syukur padaNya.
lagi 2 mggu lebih nak final xm, doakan saya ya semua!!
norq-chan mo sekkei gambare yo!!
gambarou!!

p/s: pening kepala sket sbb final xm blom pon tiba, bagaimana nasib nnti pon xtau, tp sensei dah suroh study utk xm master, sdgkan saya dah ckp nak balik msia, tp sensei pujuk suroh amik... wuuu..... cmana nih.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sabtu lepas, went photo hunting, 良い一日だった!
yokatta ada member sekepala yg xkesah kuar gila awal pg just nak pegy mkn angin n photo hunting, sekadar lepas tension.
best kluar awal, sbb rs ms bjln lmbt jer... kluar awal, blk pon awal... best2...

-pics courtesy of Kamarul-
keesokan harinya trus pegy tuka minyak hitam and ganti battery kete baru... ahhh $$$$$ terbang!! waaa~ xpala... asalkan keadaan kete elok ms memandu, kan? (ayat tenangkan ati)

Welcome to Atishoo's Blog!! Thanks for dropping by!! (^.^)